Stáhnout: kompletní číslo v PDF (916 kB)
Plošné testování představuje vážné nebezpečí pro kurilkulární reformu, J. Straková
Reforma běží… Kdo koho doběhne? O Rámcovém vzdělávacím programu s B. Staňkovou
Představujeme učitele a lektory Kritického myšlení, L. Kyncl
Certifikace v programu RWCT – KM, H. Košťálová
Otázky ve vysokoškolské vyučovací praxi, H. Košálová
Pořád ten Bloom!, H. Košťálová
Jak psát zprávy o kurzech pro koordinační centrum KM
Výuka čtení a psaní – inspirace z Kalifornie, M. Millerová, J. Kargerová
Varianty nabízejí další vzdělávací příležitosti
SKAV – stálá konference asociací ve vzdělávání
Poznámky ke hře aneb Možnosti a meze her, M. Vybíral
Hra a věda, spolu či proti sobě?, R. Slabáková
Pohybové hry na prvním stupni, V. Salvet
Hraní, nebo výuka?, Z. Bělecký
Hrajeme si, nebo se učíme?, F. Roubíček
Stůl (brebtavá hodinka prvňáků), D. Šafránková
What CAN YOU do with a TOUCAN?, V. Mahdalová
Gramatika v literatuře, I. Vodňanská
Životopisné pohlednice, H. Antonínová-Hegerová
Subjektivně zabarvený popis, L. Netušilová
Respektování odlišnosti, N. Černá
Svátky České republiky, USA a Velké Británie, T. Vávra
Jako v židovský škole, T. Foltýnová
Požehnání odřeného kolena, J. Kargerová
Máte bratra?, Lépe nikdy než pozdě, E. Frynta
Soudničky, K. Poláček
R. Fouts, S. T. Mills: Nejbližší příbuzní, K. Petrošová
E. Fink: Oáza štěstí, J. Kmentová
Základní kurzy