Vážené čtenáře KL prosíme o vyplnění ankety.

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (3,1 MB)

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

Rozhovor

Rozhovor s Irenou Douskovou

K úvaze

Proč čtu Kritické listy?

Nadšený a sebekritický učitel potřebuje spoustu podpory, ne kontroly, H. Košťálová

Dobývání severu, K. Bergmannová, H. Antonínová Hegerová

RWCT vedle dalších pedagogických směrů, H. Antonínová Hegerová

Lekce a komentáře

Čteme s porozuměním každý den, J. Kopecká

O čertovi, B. Charvátová

Charakteristika postavy ve vlastních knihách očima druháků, L. Mechúrová

Příjemně prožitý čtenářský den, J. Pluhařová

Jednotky délky v básni, B. Brzósková

Týmová výuka matematiky, H. Košťálová

Mongolové – divocí bojovníci z východu, H. Růžičková

Robin Hood – pohled na morálku, M. Nováková

Literární žánry, M. Nováková

Literární hrátky ve školní knihovně, L. Samlerová

Kniha z nejrůznějších stran a různýma očima, I. Poláková

Rozvoj Paříže ve středověku, Z. Loubetová

Metodika rozvoje čtenářství a populárně naučné texty o jazyce, M. Šlapal

Co se děje jinde

Čtenářské kluby – pracujeme s knihami, I. Poláková

Přečetli jsme

Literatura pro děti a mládež

Škola v literatuře

Zlatý časy, P. Hudský

Nabídky

Chystáme na podzim 2013

Citáty:

What kids really want to read. IRA, Newark 2008

Navigátor
Chci se podívat na:
Chci vyhledat:
Právě se nacházíte na:
homepage KM
Kritické listy

[ukázat mapu celého webu]
Kritické listy
Čteme s porozuměním


E-infosíť
Přihlášení do e-mailové infosítě Vám zaručí zasílání novinek a aktualit přímo na Váš e-mail. (více informací)
jméno:
e-mail:
cislo:
zde napište: 531
 
Je již přihlášeno 2328 lidí.
Projekt ESF
Investice do rozvoje vzdělávání

Ostatní

Licence Creative Commons
Kritické myšlení, jejímž autorem je Kritické myšlení, o.s., podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: www.kritickemysleni.cz