Vážené čtenáře KL prosíme o vyplnění ankety.

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (2 MB)

Naše téma: JAKÝ JSEM ČTENÁŘ?

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

Rozhovor

Rozhovor s Alicí Nellis

K úvaze

Knižní „cukrárny“ aneb Čtenářské kontinuum v praxi, M. Marešová

Popisné záznamy při práci se čtenářským vývojovým kontinuem, H. Košťálová

Předčítáte? Předčítáme, O. Hausenblas

Co je plánování pozpátku (backward design)?, G. Wiggins, J. McTighe

Lekce a komentáře

Jaký jsem čtenář?, B. Drozdková

Studentské čtenářské biografie, Š. Klumparová

Zbojníci, lapkové a loupežníci, M. Olšáková

Magické číslo tři, K. Šafránková

Před reklamou neutečeš, postav se jí tedy čelem, B. Kotoučová

Sebehodnocení už v 1. třídě?, J. Šístková

Dubový hrdina aneb Kritické myšlení v globálních tématech, E. Malířová, M. Pavlíčková

Co se děje u nás v kritickém myšlení

K. Šafránková

Kniha, která pomohla

Útěk z Treblinky, Ch. Rajchman

Škola v literatuře

Samskola, R. M. Rilke

Nabídky

Letní škola KM

Pokračování kurzu Čteme s nečtenáři

Citáty

Alberto Manguel: Dějiny čtení. Host, Brno 2007

Co se do čísla 43 nevešlo:

K lekci Moniky Olšákové „Zbojníci, lapkové a loupežníci“ - ukázka z knížky Ronja, dcera loupežníka

Ke článku E. Malířové a M. Pavlíčkové „Dubový hrdina aneb Kritické myšlení v globálních tématech“

Navigátor
Chci se podívat na:
Chci vyhledat:
Právě se nacházíte na:
homepage KM
Kritické listy

[ukázat mapu celého webu]
Kritické listy
Čteme s porozuměním


E-infosíť
Přihlášení do e-mailové infosítě Vám zaručí zasílání novinek a aktualit přímo na Váš e-mail. (více informací)
jméno:
e-mail:
cislo:
zde napište: 531
 
Je již přihlášeno 2310 lidí.
Projekt ESF
Investice do rozvoje vzdělávání

Ostatní

Licence Creative Commons
Kritické myšlení, jejímž autorem je Kritické myšlení, o.s., podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: www.kritickemysleni.cz