Vážené čtenáře KL prosíme o vyplnění ankety.

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (1,3 MB)

Naše téma: Výuka dějepisu

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

K úvaze

Vztahy středoškolských studentů k historii USA, J. Hansenová

Komentáře českých učitelů k článku, I. Poláková, P. Sokol

Postoje učitelů k jejich povolání, O. Hausenblas, J. Straková

Čtení s předvídáním, K. Šafránková

Lekce a komentáře

Tváří v tvář historii, , P. Albrecht

Protižidovská nařízení, R. Anýž

Dědictví totality, N. Rutová

Rytíři, K. Krüger

Učíme se pracovat společně, A. Chocholová

Na prahu národní existence, P. Hopfinger

Představujeme učitele a lektory KM

Dagmar Bulanová, Anna Chocholová, Zdena Tuzarová

Co se děje jinde

Nejen irské inspirace pro globální rozvojové vzdělávání, E. Malířová

Škola v literatuře

Učitel dějepisu, T. Brdečková

Třiatřicet zachráněných, J. Hašková

Četl jsem v knihovně, V. Havel

Nabídky

Václav Havel (Český mýtus aneb Havel v kostce)

Jednodenní semináře KM v Praze

Oznámení

Kritické myšlení se přestěhovalo

Citáty

Robert Dahl: O demokracii. Portál, Praha 2001…14, 18, 21, 22, 23, 29

Navigátor
Chci se podívat na:
Chci vyhledat:
Právě se nacházíte na:
homepage KM
Kritické listy

[ukázat mapu celého webu]
Kritické listy
Čteme s porozuměním


E-infosíť
Přihlášení do e-mailové infosítě Vám zaručí zasílání novinek a aktualit přímo na Váš e-mail. (více informací)
jméno:
e-mail:
cislo:
zde napište: 531
 
Je již přihlášeno 2310 lidí.
Projekt ESF
Investice do rozvoje vzdělávání

Ostatní

Licence Creative Commons
Kritické myšlení, jejímž autorem je Kritické myšlení, o.s., podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: www.kritickemysleni.cz