Kritické myšlení, o.s.
Základní škola s RVJ,
Bronzová 2027, 155 00 Praha 5 -- Lužiny
255 797 547 (preferujte e-mail)
Vážené čtenáře KL prosíme o vyplnění ankety.
Děti, média a škola, J. Straková
Mladí, internet a bezpečnost, P. Soukup
Životní styl dnešních dětí, H. Friedlaenderová
Studium v Oulu – inspirace pro budoucí učitele, R. Čimingová
Didaktika literární výchovy: reflexí k porozumění procesu, O. Hník
Své žáky hodnotíme – chceme být také hodnoceni?, B. Zmrzlík
Smysly a emoce – využití power pointu při výuce literatury, H. Antonínová Hegerová
Země poezie, Š. Pavelková
Život kočky domácí, L. Veisová
Maryša, E. Kokešová
Krysař, E. Kokešová
E-ikluze v praxi, B. Brdička
Nikdo není dokonalý, H. Prchlíková
Eva Kokešová
Mobilní telefon – poslední kapka a první pomoc, Š. Miková
Stanovisko Kritického myšlení k profesnímu standardu práce učitele
Technologie dramaticky změnily způsob výuky, S. Dobrovolná
Otázky ze zpětných vazeb III, O. Hausenblas
Hráčský instinkt, J. Zeh
Kurzy KM
SES Teacher
David Considine, Julie Horton, Gary Moorman: Teaching and reading the millennial generation through media literacy. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009, roč. 52, s. 471–481…
Salika A. Lawrence, Kelly McNeal, Melda N. Yildiz: Summer program helps adolescents merge technology, popular culture, reading, and writing for academic purposes. Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009, roč. 52, s. 483–494.
Příloha – teoretický list - k lekci Země poezie od Š. Pavelkové
Medailon Zdeňka Kožmína - k rozhovoru s učitelkou a lektorkou Evou Kokešovou
Kritické myšlení, jejímž autorem je Kritické myšlení, o.s., podléhá licenci Creative
Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0
Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: www.kritickemysleni.cz