Popis úvodní aktivity k lekci Ježek od H. Košťálové

Žáci se rozdělí podle svého uvážení na skupiny po čtyřech až šesti. V každém kole hry vyšle každá skupina jednoho špiona. Učitel sdělí všem špionům ve stejnou chvíli jeden pojem (např. jehla, jablko), který musí špion své skupině mlčky nakreslit. Děti ve skupině hádají, o co jde. Když jsou všechna slova odhalena, mají skupiny za úkol rekonstruovat podle obrázků všechny pojmy a najít ten, který by jim mohl být nadřazen (téma modelové lekce – ježek).

Navigátor
Chci se podívat na:
Chci vyhledat:
Právě se nacházíte na:
homepage KM
Kritické listy

[ukázat mapu celého webu]
Kritické listy
Čteme s porozuměním


E-infosíť
Přihlášení do e-mailové infosítě Vám zaručí zasílání novinek a aktualit přímo na Váš e-mail. (více informací)
jméno:
e-mail:
cislo:
zde napište: 531
 
Je již přihlášeno 2334 lidí.
Projekt ESF
Investice do rozvoje vzdělávání

Ostatní

Licence Creative Commons
Kritické myšlení, jejímž autorem je Kritické myšlení, o.s., podléhá licenci Creative Commons Uveďte autora-Neužívejte dílo komerčně-Nezasahujte do díla 3.0 Česko .
Vytvořeno na základě tohoto díla: www.kritickemysleni.cz