Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

Rozhovor

Rozhovor s Markou Míkovou

K úvaze

Jaká je úloha asistentů ve třídě?, A. Luhanová

Rozhovor o amerických komunitních školách s Martinou Novotnou

Domácí škola očima dítěte, A. Pogranová

Lekce a komentáře

Dlouhodobá práce s knihou, K. Šafránková

Příběh rohlíku, E. Jenšíková

Děti z Lesní čtou společně, Š. Bartošová

Měsíční květina, E. Dušková

Předvídání podle úryvků z textu, L. Samlerová

Kaligramy v dílně čtení, M. Nováková

Literární žánry, P. Rosická

Žijí tu s námi, H. Růžičková

Malujeme světlem, K. Círová

Pipi Dlouhá punčocha, O. Králová

Program RWCT na SOŠ a SOU, I. Tláskalová

Co se děje u nás v kritickém myšlení

Konference PTaČ, K. Šafránková

Pohádka o kukačce, M. Pézlová

Indiánská legenda O mladém rybáři, S. Máčalíková, M. Szabóová

Lidi lidmi dělati – letní škola 2012, A. Chocholová

Co se děje jinde

Čtenářské kluby… Co je nového?, I. Poláková

Respekt nebolí, I. Jánská

Škola v literatuře

Vzpomínky na Šumavu (kniha pamětí), K. Klostermann

Nabídky

Active Citizens

Citáty:

Donalyn Miller: The book whisperer. Awakening the inner reader in every child. Jossey-Bass, San Francisco 2009

Co se do čísla 48 nevešlo:

Přílohy k článku I. Jánské Respekt nebolí (.DOC 25 KB)