Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Naše téma: JAKÝ JSEM ČTENÁŘ?

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

Rozhovor

Rozhovor s Alicí Nellis

K úvaze

Knižní „cukrárny“ aneb Čtenářské kontinuum v praxi, M. Marešová

Popisné záznamy při práci se čtenářským vývojovým kontinuem, H. Košťálová

Předčítáte? Předčítáme, O. Hausenblas

Co je plánování pozpátku (backward design)?, G. Wiggins, J. McTighe

Lekce a komentáře

Jaký jsem čtenář?, B. Drozdková

Studentské čtenářské biografie, Š. Klumparová

Zbojníci, lapkové a loupežníci, M. Olšáková

Magické číslo tři, K. Šafránková

Před reklamou neutečeš, postav se jí tedy čelem, B. Kotoučová

Sebehodnocení už v 1. třídě?, J. Šístková

Dubový hrdina aneb Kritické myšlení v globálních tématech, E. Malířová, M. Pavlíčková

Co se děje u nás v kritickém myšlení

K. Šafránková

Kniha, která pomohla

Útěk z Treblinky, Ch. Rajchman

Škola v literatuře

Samskola, R. M. Rilke

Nabídky

Letní škola KM

Pokračování kurzu Čteme s nečtenáři

Citáty

Alberto Manguel: Dějiny čtení. Host, Brno 2007

Co se do čísla 43 nevešlo:

K lekci Moniky Olšákové „Zbojníci, lapkové a loupežníci“ - ukázka z knížky Ronja, dcera loupežníka

Ke článku E. Malířové a M. Pavlíčkové „Dubový hrdina aneb Kritické myšlení v globálních tématech“