Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (2 MB)

Naše téma: Třídní knihovny

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

K úvaze

Třídní knihovny, K. Šafránková

Jaké máte zkušenosti s třídními knihovnami?, K. Šafránková

Rozhovor se zahraničními odborníky

Proč rozlišovat mezi čtenářskou strategií a dovedností?, O. Hausenblas

Lekce a komentáře

Tvořím si knihu, J. Kolářová

Slavnost čtení, M. Olšáková

Na pomezí života a smrti, M. Olšáková

Dílna čtení – plujeme mezi žánry, H. Prchlíková

Vykřikují, J. Budíková

Představujeme učitele a lektory KM

Jaroslava Budíková

Co se děje u nás v kritickém myšlení

Průřezová témata a čtenářství, O. Hausenblas, H. Košťálová, K. Šafránková

Co se děje jinde

My tam hrali hry a sbirali houba, E. Bělinová

Využití interaktivní tabule v předmětu čeština pro cizince, L. Matoušová

Místo pro život podruhé, E. Zirhutová

Lom Špic, E. Zirhutová

Škola v literatuře

Principálova dcera, J. Gaarder

Přečetli jsme

Knihy pro děti a mládež

Citáty

Karel Černý: Vzdělanostní společnost po česku? Rozhovory o životě a škole pro 21. století. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy. Nakladatelství Lidové noviny, Praha 2009.