Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (2,0 MB)

Naše téma: Předškolní vzdělávání

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

Rozhovor

Rozhovor s Radanou Sedláčkovou, majitelkou nakladatelství Thovt, K. Šafránková

K úvaze

Rostoucí význam předškolního vzdělávání, J. Straková

Možnosti a meze odborných praxí studentů učitelství, O. Hník

Interaktivní výukové metody v matematice, E. Vulaová

Lekce a komentáře

Čteme s nečtenáři, K. Šafránková

Šimpanz, K. Krüger, K. Šafránková

Jak čteme dětem, N. Tuháčková

Žbluňkův ztracený knoflík, M. Kašparová

Dobrá praxe v 1. a 2. třídě, H. Mašková

Pomocné karty v matematice, Z. Šíma

Případy z praxe

Jak pomoci Vojtovi?, Š. Miková

Co se děje jinde

Místo pro život, E. Zirhutová

Učíme kompetence kompetentně, H. Prchlíková

Škola v literatuře

Houby kariéra, N. Rutová

Přečetli jsme

Knihy pro děti a mládež, kol. autorů

Citáty

Lauren B. Resnick – Sally Hampton: Reading and writing grade by grade. IRA, Newark 2009

Lori Jamison Rog: Early literacy instruction in Kindergarten. IRA, Newark 2005

Co se do čísla nevešlo:

Další příklady pomocných karet, jejichž využití popisuje Z. Šíma v textu Pomocné karty v matematice (1,5MB PDF)