Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (1,3 MB)

Naše téma: Výuka dějepisu

Úvodník, K. Šafránková

Obsah

K úvaze

Vztahy středoškolských studentů k historii USA, J. Hansenová

Komentáře českých učitelů k článku, I. Poláková, P. Sokol

Postoje učitelů k jejich povolání, O. Hausenblas, J. Straková

Čtení s předvídáním, K. Šafránková

Lekce a komentáře

Tváří v tvář historii, , P. Albrecht

Protižidovská nařízení, R. Anýž

Dědictví totality, N. Rutová

Rytíři, K. Krüger

Učíme se pracovat společně, A. Chocholová

Na prahu národní existence, P. Hopfinger

Představujeme učitele a lektory KM

Dagmar Bulanová, Anna Chocholová, Zdena Tuzarová

Co se děje jinde

Nejen irské inspirace pro globální rozvojové vzdělávání, E. Malířová

Škola v literatuře

Učitel dějepisu, T. Brdečková

Třiatřicet zachráněných, J. Hašková

Četl jsem v knihovně, V. Havel

Nabídky

Václav Havel (Český mýtus aneb Havel v kostce)

Jednodenní semináře KM v Praze

Oznámení

Kritické myšlení se přestěhovalo

Citáty

Robert Dahl: O demokracii. Portál, Praha 2001…14, 18, 21, 22, 23, 29