Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (1,7 MB)

K úvaze

Rozvoj kreativity při výuce matematiky na 1. stupni základních škol v Singapuru, Foong Pui Yee

Rozhovor

Jak vnést metody kritického myšlení do matematiky?, P. Miškovský, K. Šafránková

Lekce a komentáře

Schéma triády – klíč k porozumění aritmetice, M. Hejný, D. Jirotková, J. Slezáková

Matematika v pojetí C. Freineta, A. Tomková

Matematika ve školách Montessori, Z. Čížková

„Hrajeme si na kubisty“, V. Strculová

Jak jsme se potkali u Kolína…, J. Monček, K. Šafránková

Fyzika proti matematice, nebo s matematikou?, I. Koudelková

S učiteli o hranicích poznání, H. Košťálová, O. Hausenblas

Kritické myšlení v matematice, Š. Kvasničková

Magické čtverce, P. Stang

Pro lektory a lídry tvorby ŠVP

Lentilky, tvoření slovních úloh, Bloomova taxonomie, F. Roubíček

Co se děje u nás

Co nového v projektu Rovnováha

Představujeme učitele a lektory KM: Šárka Kvasničková

Projekt Babylonie

Škola v literatuře

Stručná historie téměř všeho, B. Bryson

V zamlženém zrcadle, V. V. Štech

Místa, kde jsem trávil čas, W. Saroyan

Přečetli jsme

Tipy do matematiky, P. Miškovský

M. Hejný, F. Kuřina: Dítě, škola a matematika, J. Kmentová

Tentokrát si zopakujeme…

…poslední slovo patří mně, volné psaní, pětilístek, uznání/otázku, H. Košťálová

Nabídky

Společnost učitelů matematiky JČMF

Dílna: (odmocnina ze)2 a (odmocnina ze)3 v tvůrčí atmosféře

Média tvořivě

AniFest

Citáty jsou vybrány z textu Emila Caldy: O humanizaci vzdělání a školské matematiky

Co se do čísla nevešlo

Rozvoj kreativity při výuce matematiky na 1. stupni základních škol v Singapuru (část druhá), Foong Pui Yee

Schéma triády – klíč k porozumění aritmetice (část druhá), M. Hejný, D. Jirotková, J. Slezáková

O humanizaci vzdělání a školské matematiky, E. Calda

Matematiku žáci neodmítají, E. Řídká

Sedm hříchů přírodovědného vzdělávání aneb Proč nenávidíme matematiku, R. Táborská

Technologické vzdělávání a život, P. Stang

Poznámky k ukázkové hodině činnostního učení, N. Černá