Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (1,9 MB)

K úvaze

Co by se stalo, kdyby…, N. Rutová

Jak učíme žáky myslet (nejen kriticky) ve fyzice, I. Koudelková

K článku I. Koudelkové, Š. Miková

3 otázky pro Martina Macháčka

Co se děje u nás

Co nového v projektu Rovnováha

Představujeme učitele a lektory KM: Nina Rutová

Pro lektory a lídry tvorby ŠVP

Dobronínská cesta k ŠVP, I. Mikulášek, N. Rutová

O výuce fyziky v Brazílii aneb Ujasnění základních pojmů, N. Rutová

Co se děje jinde

Základy mediální výchovy v pěti příkladech, M. Mičienka

Mediální manipulace v muzeu, H. Šilhánková

Bohouš a Dáša proti chudobě, O. Nádvorník

Rovné příležitosti v pedagogické praxi, L. Vochocová

Filozofie pro děti, R. Cvach

Na praxi v literární výchově, O. Hausenblas

Lekce a komentáře

Kritické myšlení ve fyzice (tlak), Š. Kvasničková

Kritické myšlení ve fyzice (hluk), T. Křižánková

Hrátky s povrchovým napětím, M. Jílek

Reality show v kostce, N. Rutová, M. Mičienka

Rozbitý svět médií, P. Rut

Počasí v anglickém jazyce aneb Plánováno pozpátku, V. Petřivá

Být či mít, O. Nádvorník

Výlet do Brna, A. Horská

Škola v literatuře

Richard Feynman o výuce fyziky v Brazílii

Mé fyziky, L. Vaculík

Přečetli jsme

Jerry Mander: Čtyři důvody pro zrušení televize, N. Rutová

Fyzika očima žáků základních a středních škol, J. Kmentová

Věra Birkenbihlová: Nebojte se myslet hlavou, V. Beneš

Máme jasno?

Co je E – U – R, O. Hausenblas, H. Košťálová

Z redakční pošty

Typologie MBTI a reforma školství, Š. Miková, J. Stang

Reformovat postaru?, N. Rutová

Nabídky

Zatímní osud fyzika Maxe, J. Macoun

Konference pražských učitelů