Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Stáhnout: kompletní číslo v PDF (916 kB)

Úvodník, N. Rutová

K úvaze

Plošné testování představuje vážné nebezpečí pro kurilkulární reformu, J. Straková

Reforma běží… Kdo koho doběhne? O Rámcovém vzdělávacím programu s B. Staňkovou

Co se děje u nás

Představujeme učitele a lektory Kritického myšlení, L. Kyncl

Certifikace v programu RWCT – KM, H. Košťálová

Pro lektory

Otázky ve vysokoškolské vyučovací praxi, H. Košálová

Pořád ten Bloom!, H. Košťálová

Jak psát zprávy o kurzech pro koordinační centrum KM

Co se děje jinde

Výuka čtení a psaní – inspirace z Kalifornie, M. Millerová, J. Kargerová

Varianty nabízejí další vzdělávací příležitosti

SKAV – stálá konference asociací ve vzdělávání

Naše téma: Hra

Poznámky ke hře aneb Možnosti a meze her, M. Vybíral

Hra a věda, spolu či proti sobě?, R. Slabáková

Pohybové hry na prvním stupni, V. Salvet

Hraní, nebo výuka?, Z. Bělecký

Lekce a komentáře

Hrajeme si, nebo se učíme?, F. Roubíček

Stůl (brebtavá hodinka prvňáků), D. Šafránková

What CAN YOU do with a TOUCAN?, V. Mahdalová

Gramatika v literatuře, I. Vodňanská

Životopisné pohlednice, H. Antonínová-Hegerová

Subjektivně zabarvený popis, L. Netušilová

Interkulturní výchova

Respektování odlišnosti, N. Černá

Svátky České republiky, USA a Velké Británie, T. Vávra

Jako v židovský škole, T. Foltýnová

Požehnání odřeného kolena, J. Kargerová

Škola v literatuře

Máte bratra?, Lépe nikdy než pozdě, E. Frynta

Soudničky, K. Poláček

Přečetli jsme

R. Fouts, S. T. Mills: Nejbližší příbuzní, K. Petrošová

E. Fink: Oáza štěstí, J. Kmentová

Nabídky

Základní kurzy