Čtením a psaním ke kritickému myšlení
Kritické listy

Úvodník, N. Rutová

Stati

Hodnocení a sebehodnocení, E. Urbanovská

Portfolio – nástroj k hodnocení a sebehodnocení, H. Košťálová

Co se děje u nás

Kritéria pro lekci, H. Košťálová

Co se děje jinde

Na zkušené v Moldavsku, H. Košťálová

Naše téma – hodnocení

Jaké hodnocení zasít, abychom sklidili sebehodnocení? Š. Miková, J. Stang

Vnímanie chyby, M. Hejný

Postřehy k hodnocení žáka, J. Škrobánková

Hodnocení a klasifikace – trauma či tabu?, R. Slabáková

Hodnocení žáků očima inspektora, Z. Bělecký

Náměty z praxe

Hodnocení dětí ve školách Montessori, K. Randáková .

Potterování, L. Vnoučková

Čtvrtletní hodnocení, K. Krüger

Zpráva k ukončení školního roku

Slovo mají studenti

Otázka hodnocení, W. Pomajbo

Známky, Anonym

Neobvyklé hodnocení, K. Šenkyříková

Škola v literatuře

Jiskra ve sněhu, D. Fischerová

Lekce a komentáře

Volíme správná témata?, E. Kašparová.

Jak se učíme demokracii, B. Staňková

Drobničky

Přečetli jsme

Brána muzeí otevřená, J. Kmentová

Vzdělávací program Začít spolu, K. Krüger

Učím s radostí, M. Dvořáková

Z redakční pošty

K článku O. Hausenblase RVP místo osnov

Pozdrav z Kalifornie, J. Kargerová

Vážené kolegyně učitelky, …, E. Horová

Nabídky

Posilující výpisky z četby

Jan Slavík – Hodnocení v současné škole (Praha, Portál 1999)